viernes, 14 de diciembre de 2012

EL CAMÍ DE LA SUPERACIÓ


Aquesta es la historia del Ferran i elCarles fa uns dies a la Cursa de la Sagrera, enhorabona cracks, camí de l'amistat,camí de la superació, CorreCATagafo style.
La part del Ferran:
Ja fa temps que entreno amb el Carles iel conec desde l'any passat aproximadament. Hem fet varis km junts per el parkGüell, la nostra zona d'entrenament habitual durant la setmana i sempre m'haviacomentat que li agradaria baixar de 45 min en una cursa de 10 km. Li vaigcomentar un dia que si volia li podia fer de llebre i intentar l'objectiuen alguna cursa de 10 km propera. Li vaig comentar que jo havia baixat variesvegades de 45 fins als 41min23segons de l'any passat als de 10 km de laSagrera, per tant era un objectiu assolible per a mi i li podia garantitzar unbon resultat a ell. Varem parlar de quines marques tenia als 10 km i em vacomentar que la seva mmp era 45min59 segons. Doncs dit i fet vaig buscar alcalendari una cursa de 10 km òptima i vaig trobar que els 10 km de Sagrera esfeien el 2 de desembre cosa que quadrava per fer un primer intent per baixar de45 min del Carles. Diumenge feia molt de fred i la veritat es que feia bastantamandra correr però una vegada varem recollir dorsals i calentar ja ens varemanimar...és una cursa que no hi ha gaire gent i esta força ben muntada, vaigveure que aquest any havien canviat la sortida però en general elrecorregut era el mateix de l'any passat amb 2 pujadetes de uns 700mts al'alçada del CN Sant Andreu i les seves baixadetes, la resta era totalmentplana i molt revirada per carrerons de la zona. Li vaig dir que sortiriem ràpidper no perdre "comba" i així ho varem fer amb un primer km a 4.22segons, fer de  llebre hem feia regular bastant i intentar mantenir unritme constant fent una mica la goma estirant al Carles sense rebentar-lo perque no perdessim gaire temps en cada km, varem passar els 5 primers km amb23:05 potser un pel lents per baixar de 45 min però segur que si apretavem a la2a volta fariem la mmp. Hem vaig posar a tirar el màxim que vaig poder animantal Carles, en una de les baixades varem baixar a pics de 3min54 segons i aixòhem va donar bon rotllo de que aconseguiriem alguna de les dues fites o fins itot les dues, la veritat es que els 2 últims km varem anar força ràpids i enl'última recta vaig veure que potser si baixariem de 44 min però al final tot il'esprint que varem fer on el Carles anava a tope ens varem quedar amb un tempsfinal de 45min10 segons, per poc!!! A vegades penses que 10 segons no són resperò si que ho són quan ho has donat tot i més.
Al final varem comentar la jugada i elCarles amb un mica més d'entrenament de qualitat estic segur que baixarà de45min els 10 km.
...i el Carles diu:
Mai havia corregut amb una"llebre" per assolir un objectiu de temps. A pilota passada haig dedir que ha estat una experiència molt interessant.
Abans de començar a córrer estava mésnerviós del normal (feia fred i les pulsacions eren altes). Durant la primeravolta de la cursa no he tingut massa bones vibracions, però al final de lasegona volta m'he deixat anar. Qüasi sempre es pot forçar al final.
Temps final: 45'10'' (millor marcapersonal reduïda en 49 segons)
Objectiu final (temps sota 45 minuts)pendent. Ara ho veig clar: a la propera cau....(?)
Gràcies Ferran, has estat una molt bonallebre !! 


No hay comentarios:

Publicar un comentario