lunes, 2 de julio de 2012

TRI TRAIL DE LES MEDES


Ferran no para y ahora nos sorprende conesta nueva modalidad mezcla de triatlon y trail sin transiciones y como sifueran tres carreras independientes.
Després de l'anul·lació o no presencia ala fasttriathlon de Castellfedels hem vaig quedar amb ganes de competir iaquell mateix dia hem vaig incriure'm a la Tri Trail de les Medes unacompetició on et pots apuntar a 3 proves diferents, a 2 o una o fer-les totes.Jo vaig anar de "matxote" i alé a les 3 sense saber molt bé al quem'apuntava. Sabia que eren 1800 mts nedant (asequible per el nivelld'entrenament que porto), 15km de run trail (no acostumo a entrenar en aquestterreny però ja hi tinc experiencia en aquests tipus de curses) i 25 km de BTT(no sóc un gran tècnic però no la tinc abandonada), això si sense transicions iconsiderant les 3 curses per separat.. La cursa l'organitzava DIVERSPORT i elpreu per tota la tri eren 37 € per el parc natural delmontgrí-medes...repeteixo no sabia molt al que anava...al final ho vaigsaber...

Natació (1800 mts)

Arribo a l'estartit sobre les 7:30 hores del matí aparcant el cotxe en zona deboxes, el cotxe a la fí seria el meu canviador, vestidor i guardarrobes. A lacua per recollir dorsals veig gent molt preparada i entrenada de les comarquesgironines, nedadors la majoria que només farien la travessia de nedar per labadia de l'estartit...la primera sorpresa es que no tenen casquets de bany,sort que portava el meu del CNC...hem poso el tri-suit de correcatagafo amb elneopré fins a la cintura. De direcció a la sortida sento un comentari d'unsespectadors en referencia a mi "mira aquest es nedador nedador"logicament per dintre no puc parar de riure...el circuit esta super ben marcatamb boies tot el recorregut i carrils molt ben marcats. Començo tranquil a la fimai havia nedat mai 1800 mts en competició però les sensacions són super bonesnoto que la gent va rápida i jo vaig en un grup de la meitat cap avall que a lafi anirem nedant tots junts fins als final. Decideixo guardar peus fins alsúltims 250 mts i allí adelanto a 4 nedadors fins arrivar a la platja allí hemdeslligo en el neopre però no hem fa falta i hem diuen que tinc que correr finsla meta i això és el que faig sprintant als altres 4 rivals arrivant primerd'aquest grup. El temps al sortir de l'aigua uns 34 minuts (Excel·lent per unnedador consumat com jo jejeje).

Bec una mica d'aigua i menjo una mica de fruita la zona comuna d'avituallament.Com hi ha dutxes aprofito per rentar el neopré amb aigua dolça amb tranquilitati posteriorment el penjo al cotxe per que se sequi...i el guardotranquilament...

Run trail (15 km)

Vaig al cotxe i hem poso l'equip de run, decideixo correr amb el mallot sensesamarreta térmica a sota, fa massa calor, bec bastant i agafo un gel per lacursa...Tinc idea de pendrem la cursa de menys a més i així la començo, elsprimers km són pujades i cop i volta fins al km 5 es un autentic pedregar, hemcago en tot per que no m'agrada baixar per tarteres ni corre per llocs tantstècnics tot i així vaig avançant fins que ja agafem senders pedegrosos peròasequibles...vaig passant a un munt de gent i veig que el temps corre i que noarrivaré a la bici (hi ha 2 hores) però comptant que el km 4 ha sortit en 18min....a cada un que paso pregunto si fan la bici i hem diuen que no!! fins quehem trobo amb un company de cursa que si que la fa, a la pujada me'n vaig d'ellperò decideixo quedar-me i acabar la cursa junts...i així ho varem feresperant-lo en l'últim km per entrar junts...a la fi hem tenia que deixar elseu mòbil que jo me l'havia deixat a casa i segurament estaven la family estavapatint...recupero forçes i ja hem preparo per bici...
BTT trail (25 km)

Noto les cames carregades de la cursa de correr a la fi han estat quasi 15 kmmolt exigents però amb ánims de fer la bici a la fi tothom comenta que sóncamins i senders no molt tècnics (si si si) aquí cometo varis errors...xerrantamb gent que havia conegut vaig descuidar la hidratació, no seguir amb elsmusculs en calent, sense estirar una miqueta i només sortir amb un bido delíquid a la bici quant tenia lloc per 2!! Però eren 24 km i qui anava pensar elque m'esperava... En aquells moments desde megafonia diuen que s'endarrereix lacursa un 30 min i no m'agrada gaire però és el qui hi ha...ja sobre la biciveig que la suspensió se li ha trencat el cable (això que l'havia portat almecánic) en fi a mi la desbloquejo manualment i misteri ressolt. La cursa començabé amb uns 10 primers km de pujades i baixades asequibles i vaig a ritmet, esnota el cansament però vaig bé, de cop venen unes baixades pedregoses que hemcosten molt de mantenir l'equilibri ja que les cames no estan fresques per lamantenir la postura adient...i pam 5 km aprox de camí de sorra que faig??desinflo rodes?? però no tinc bomba per tornar-les a inflar ja que hagués estatpunxada segura una vegada passats aquesta tortura i amb el calor que feia...Hemcosta molt passar aquest tros sense caurem en cap moment però tenia que passaranava justet de forces i una mica deshidratat el bidó ja me l'he fulminat imaldic per no haver portat un altre (els avituallaments brillent per ausencia),en una pujada pedregosa no puc amb una pedra i caic hem rasco tot el genoll im'agafen rampes a tota la cama. Amb tot aconsegueixen anar descomptant km peruns camins que no donen treba amb pedres i mes pedres fins i tot vaig unaestona amb la 3a noia i per no deixar-la l'espero una estona...arriba la 4anoia per darrera i les 2 se'n van en una pujada i jo hem quedo amb un pam denas...m'havia dit que hem donaria aigua i mig platán (se fue). A la fi arribofet una coca molt mal classificat la caiguda m'ha penalitzat molt però no quedoúltim i això és important...

A la fi el temps total hem surt molt alt però es que el nivell de la prova iparticipants ho va ser així es per estar satisfet. No la tornaré fer massa duraperò el que si que hem demostra que estic preparat per donar el salt al'objectiu del 2013 una half-iron i/o la triatlo de l'infern de Balaguer.
Per que us imagineu la duresa vaig tenirel mateix mal de cames fins al dijous següent igual igual que quan vaig correrla marató de Barcelona.






No hay comentarios:

Publicar un comentario